Summa sidvisningar

måndag 22 oktober 2018

Två glada besked på en dag

 I morse gjorde jag Robert sällskap upp till lasarettet när han skulle göra sin 5e gastroskopi.
Jag tänkte att jag måste ju ta tillfället i akt och få uppleva en liten stund när han äntligen är tyst.
Att det ska behövas köra ner en slang i halsen på honom för att få tyst på han😜

Han fick lugnande innan och själva undersökningen gick väl helt okej.
Ingen vidare trevlig undersökning.

När han piggnat i efteråt fick vi träffa läkaren.
Allt såg bra ut och blödningen har läkt.
Dom tog lite vävnadsprover som det kommer svar på sen.

Vi hade även fått svar på om Fabians njurar som vi gjorde ultraljud på för ett tag sen.
Där såg också allt bra ut.
 Fabian har varit hemma från dagis då det går magsjuka där igen....

I lördags var jag Elin och Fanny på bytesmarknad.
Där hittade jag bland annat en väska åt Fabian.
Den har han tagit runt på här hemma, packat och åkt på semester.
Han har tecknat flygplan och att han skulle bada och äta glass.
Så himla smart och rolig kille

Idag skulle han ha väskan med sig till affären.
Den var ju faktiskt perfekt att ha med sig.
Han packade i varorna i sin väska och drog runt på och såg så stolt ut.
Sen packade han ur dom när vi kom hem😀❤

1 kommentar: