Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2018

Långt mellan inläggen nu (bildbomb)

 Finns inte mycket att skriva om när man inte gör mycket om dagarna.
Jag promenerar det gör jag, kan gå hela 5 km med stavar nu.
Tempot något rakare än tidigare, även om det är lite tidigt att kalla den rask kanske.

Men det är himla fint ute bland alla gula löv.
Men nu är träden snart tömma på löv och dom glada färgerna borta.

Magen ömmar fortfarande och ärret stramar.
Känns som man aldrig kommer att kunna gå riktigt rakt igen, men det hoppas jag väl kunna göra.
Blir lite trött i ryggen.


 Elin och Alice var här i början på veckan och gav Fabian presenter.
Dom var ju på Rhodos när han fyllde år.
Han fick ett sånt fint pussel och han blev så glad när han såg vilka som var på bilden på pusslet.

 Jag sover fortfarande på eget rum då Fabian kommer in varje natt och han är helt vild fast han sover.
Men vi har våra mysiga stunder emellanåt ändå❤

Igår somnade han i min famn bredvid mig i sängen.

 Idag gjorde vi en liten utflykt till naturskolan på Lilltorpet med Fanny och tjejerna.
Fabian som har lite problem med balansen ramlade och tjejerna var snabbt där för att hjälpa honom upp.
 Men det var svårt så pappa Robert fick hjälpa till att få upp honom.

Jag får inte lyfta tungt på 3 månader efter operationen så jag hoppas han håller sig på benen när vi ska vara själva hemma när min sjukskrivning går ut.



 Det blev en härlig dag i skogen och det är en bra balansträning för Fabian att gå i skogen.










 Det fanns en rolig hinderbana för barnen och lite roliga djur att titta på.












 En bock med ståtliga horn..... och en utan😉




 Imorgon ska jag göra Robert sällskap upp till lasarettet när han ska göra sin 5e gastroskopi för att se så såret i magen läkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar