Summa sidvisningar

onsdag 27 december 2017

Roligt besök och mindre roligt besök = feber

 Igår kom min syster och hennes lilla Hugo på besök.
Han var dock inte så liten längre.
Var ett helt år sedan vi sågs sist.
Vi ses bara nåt eller ett par gånger per år då dom bor utanför Linköpning.
Alice var så rolig när dom kom.
Då visade hon Fabian och så så hon - Det här är min morbror😃

Alice skulle sova hos oss och de skulle bli så mysigt.
 Det var fyra mycket trötta barn efter några timmars lek.
Lovis och Fanny var också här och lekte.
Selma var sjuk och hemma med pappa.
Jag började känna mig lite hängig under kvällen.
När alla gått hem och dom två sötpropparna somnat i soffan kollade jag om jag fått feber.

Det kan man säga att jag hade.
Inte undra på att jag kände mig hängig...
 I morse var febern ännu högre och jag har legat hela dagen.
Så här hög feber kan jag inte minnas att jag haft sen jag var barn.
Möjligen när jag hade blodförgiftning när jag fick Fabian.

Det har varit en lugn dag här hemma och dom små somnade i soffan även en stund på dagen idag.
Passade mig perfekt❤🤒

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar