Summa sidvisningar

tisdag 12 december 2017

Hjälp jag hinner inte med!

 Var faktiskt bjuden till Stockholm för att gå på biopremiär idag.
Hade varit fantastiskt roligt att få gå på röda mattan, spana på kändisar 
och få äta lite gratis gottigheter😉😀

Men det var för många motgångar för att kunna ta mig dit.
Fabian krasslig, Robert i Uppsala, bilen krånglar och så skulle jag jobba.
Men jag får hoppas på fler inbjudningar helt enkelt.
 Har julat till det lite hemma men inte köpt nån julklapp än,
förutom dom jag köpte till småttingarna i Ullared.

Imorgon ska jag ha glöggmys och Luciafirande på jobbet.
Torsdag blir det en heldag på lasarettet och så kommer Robert hem på kvällen.
Då ska vi kolla honom på tv, kl 21 tror jag att det var.

På lördag ska vi på julbord igen.
Nåja det är ett litet tag kvar till jul så jag borde nog hinna med det jag ska.
Ska inte handla så mycket och det jag ska ha finns på stan så det är snabbt fixat.






   
Jag är lite nervös inför nästa vecka.
Då kommer försäkringskassan hem angående vår ansökan om fler assistanstimmar för Fabian.
Det kan ju gå precis hur som helst...
Nåt som i alla fall gått bra är Roberts tenta han hade idag.
Han klarade den med bravur!


2 kommentarer:

  1. Trafikinspektör, sån man kör upp med när man ska ta körkort 😊

    SvaraRadera