Summa sidvisningar

torsdag 22 juni 2017

Önskar er alla en riktigt fin midsommarhelg!

 Idag har jag haft midsommarlunch på jobbet.
 Skulle bara ha en lätt liten lunch.
Slutade som vanligt att jag lade ner hela min själ och gjorde massor med mat.
Det är tur dom är duktiga och äta OCH att dom gillar det jag gör😃
 All mat står inte ens framme på bordet här😃
 Till kaffet efter maten hade jag gjort en jordgubbstårta.
Det hör ju liksom midsommar till.

 När jag kom hem var mamma hos oss så vi gjorde en varsin strawberry diaquri och intog den i solen på vår mysiga balkong.
 Drinken blev inte bara snygg utan även fantastiskt god!!
Fick till en perfekt konsistens på den, som en slät slush 👌🍓🍹

Imorgon ska vi ut till Grycksbo och fira midsommar med Fannys familj och mamma ska också med.
Vi ska grilla där sen också.
Ska bli kul så får Fabian och Selma leka lite.

Hoppas ni får en toppenbra midsommarhelg!
Kram Cathrine

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig och din familj en riktigt Glad Midsommar!! Jag firar med min syster + familj i min sommarstuga i Leksand... Vi ska också mumsa på en jordgubbstårta. Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni får en härlig helg i Leksand!! 😃Kram!

      Radera