Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2017

Hej bloggen👋

 Jag har inte tittat in hĂ€r pĂ„ flera dagar!
Jag har helt enkelt inte haft tid.
Brukar skriva pÄ kvÀllen nÀr Fabian somnat men det har varit lite sena och knasiga kvÀllar.
 Ă„ven vĂ€dret har varit knasigt, frĂ„n snöstorm till takdropp och klarblĂ„ himmel.
 Vi har fĂ„tt en fotoautomat pĂ„ stan.
Blev nÀstan sugen pÄ att kasta mig in och ta nÄgra bilder.
SĂ„ som man brukade göra nĂ€r man gick pĂ„ stan efter plugget med kompisarna😁
Nostalgi i allra högsta grad.
 Jag har suttit vid symaskinen istĂ€llet för med mobilen ocksĂ„.
Har sytt vÀrldens skönaste byxor till mamma!
Tyget heter viscose jersey och har ett sÄ himla skönt tyngd i sig.
Sen Àr det sÄ mjukt och tunt att man knappt kÀnner att man har byxor pÄ sig.
Mamma ska till Dubai i april och ville ha ett par sköna byxor med sig dit.

 Vi har varit ute och promenerat i det hĂ€rliga vĂ€dret.
Åt vĂ€rldens godaste hamburgare "skrĂ€llen" pĂ„ Burgarbussen.

 Har klĂ€mt ett och annat onyttigt men gott i helgen ocksĂ„....
 Har varit och köpt resvĂ€skor inför vĂ„r semester.
 Jag gjorde en sĂ„n fantastiskt god kyckling med dijon till middag idag👌
 jag har Ă€ven sytt mig ett par tights, Robert ett par byxor och mig ett par till mjukisar..
 Om endast 66 dagar Ă„ker vi till vĂ€rmen.
Ska bli sĂ„ himla skönt🌞
 Ska sy mig nĂ„gra klĂ€nningar jag kan ha med mig, och shorts och t-shirts till Fabian.
 Fick en sĂ„n söt bild pĂ„ Alice igĂ„r kvĂ€ll. Hon ville skicka en bild pĂ„ sig till Fabian😍
Finaste lilla Ă€lskade Alice❤

 jag har haft lite ont i halsen och hosta och inte velat smitta smĂ„tjejerna.
Det Ă€r tur man fĂ„r lite bilder pĂ„ dom nĂ€r man lĂ€ngtar efter dom alla tre❤❤❤
 Nu ska jag sĂ€tta saxen i hĂ„ret pĂ„ Robert innan farmen börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar