Summa sidvisningar

fredag 17 maj 2019

Vilken toppenhärlig fredag!

 Det blommar och är fantastiskt vackert ute nu, bästa årstiden i min smak!
 Paridisträden lyser upp svärdsjögatan med sina rosa blommor på träden.

 Jag startade dagen med en morgonpromenad i härlig vårsol eller försommarvärme eller vad man nu ska kalla det.

Underbart var det hur som helst.

 Robert skulle köra sin klass till någon mässa idag och jag och Fabian fick följa med på en liten busstur.

Vi satt på gatan utanför oss och väntade på att Robert skulle komma med bussen.


 Fabian ville inte alls gå ur när vi åkt klart.
Han hade nog kunnat åka buss hela dagen om han fått bestämma.❤

 Vi tog bilen ut till Grycksbo efter bussturen.
Felix, jag, Fabian och tjejerna gick till Elin på konsum och köpte glass.

 Lovis,  ingen har sån stil som hon 😍😅

 Glass i stora lass


Sen blev det ett stopp i lekparken på väg hem.

 Jag har planterat om lite blommor och på sena eftermiddagen kom mormor. hem och jag och Robert fick ut och åt.
Träffade på ett gäng härliga människor och hade en riktigt härlig kväll i solen men god mat och dryck.
Kl 20 var vi hemma igen 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar