Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2019

Vi gjorde det!

 Fanny och jag har sprungit Vårruset idag.
Vi fick en härlig varm försommarkväll att springa i.

 Vår hejarklack värmde upp på olika vis 😊


 Fanny har nyss börjat att springa, det här var hennes 4e löppass.
Hon gissade på att komma i mål på 45 minuter.
Jag sa att hon kommer in på 40 och att vi skulle stå i andra startledet.

 Jag hade som mål att komma in under 30 minuter.

 Vi klarade oss båda två, jag kom in på 29 minuter och Fanny på otroliga 39 minuter!!

Hon sprang dessutom hela dom 5 kilometrarna!!
Så grymt jobbat av henne!

När jag kom i mål möttes jag av hejarop från delar av vår hejarklack.
Vi fick goodiebags och lite drycker, banan och medalj när vi kom i mål.

Nästa vecka blir det ny utmaning och då att springa milen under en timme på blodomloppet.
Fanny och Robert kör på 5 km.
 Söta Lovis sprang mot Fanny när hon närmade sig målgången.
Jag sprang och tog Fanny i handen så ökade vi sista meterna in i mål och jag sprang över mållinjen igen med henne.
 Fabian satt och spanade in alla springare ❤🙂
Mormor och Felix var också med upp och hejade på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar