Summa sidvisningar

måndag 27 maj 2019

Så nöjd med min insats idag


 Idag var det dags för blodomloppet.
Jag har laddat i helgen med onyttig mat, godis och ingen träning på grund av ont i benen och hals.
 Vädret visade regn, regn och åter regn.
Inte alltför laddad och taggad med andra ord....
 Fabian var dock taggad till tusen.
Han pekade på sin nummerlapp och sen sprang han.
Han visste precis vad det handlade om ❤😅


 Robert och Fabian skulle gå 5 km och startade en halvtimme innan mig.
 Fabian har lärt sig göra tummen upp och han ser så söt ut när han gör det 😅😍

 Stolt kille fick medalj när han kom i mål!
 Dom gick trots trängsel och spöregn in på 47 minuter, så bra jobbat av dom! 👍

 Jag trodde inte ens jag skulle kunna springa hela loppet då benen krånglat.
 Men jag gjorde det!
Och jag kom in under timmen!!
59:31 blev tiden och jag är så otroligt nöjd med min insats!!

Hädanefter ska jag alltid ladda med pizza, godis och vila inför ett lopp 😅🏃‍♀️💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar