Summa sidvisningar

fredag 10 maj 2019

En väldigt otippad födelsedagspresent

 Fabian gjorde långa köer med både bilar och tåg på rummet i morse.

Jag gjorde en tzatziki och bakade en tårta till eftermiddagen när alla barn och barnbarn skulle komma in.

 Blev ordentligt bortskämd med fina och framförallt en ordentligt otippad present!
 Fick presentkort av mamma och av Felix och Rasmus fick jag en kettlebell på 20 kg, och av barnen och Robert fick jag ett presentkort på en tatuering!!
 Nu är det med andra ord ingen återvändo, jag har pratat på att jag skulle vilja ha nåt som symboliserar alla mina 5 barn.
Sen gillar jag kurbits, vill ha nåt på överarmen.
Så långt har jag kommit i mitt tänk, kan vara 5 blommor eller nåt som symboliserar alla mina barn.
 Nu ska jag tänka på vad jag ska packa med mig imorgon när jag och Elin ska till Tällberg och bo på hotell en natt.

Ska bli mysigt, skönt och lyxigt med massage och bubbel 🙂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar