Summa sidvisningar

torsdag 9 maj 2019

Grattis till mig på födelsedagen

 Då var det bara 1 år kvar till 50 nu då.
Idag fyller jag 49 år men känner mig som 45, max!
 Igår var Alice och Rasmus in till oss.
Efter middagen körde jag och barnen ett träningspass i hallen tillsammans.

Åh vad dom tycker det är kul att vara med när jag tränar.
Jag tycker att det är kul med sällskap också, även fast det blir lite bökigt och stökigt emellanåt 😅
Men dom är så duktiga och dom har så roligt.
I 50 minuter kämpade vi på.

Sen skulle Fabian lägga sig och Rasmus skulle köra hem Alice.
Jag stack ut och sprang en runda.
 I morse fick jag present på sängen av Robert.
Vi ska till Stockholm i höst och bo på hotell och se på Sissela Kyle.
Det ska bli skoj.
 Min klocka så Grattis när jag satte på mig den, det var ju schyst av den, men nåt paket fick jag inte 🙂
 På morgonen var jag med Fabian och badade på Neptunbadet.
 Efter badet skulle vi till habiliteringen för att mäta ut för en ny rullstol.
 Fabian hann leka lite i väntrummet innan vi fick komma in.

 I höst kommer han att få en ny större modell av rullstol.
Han är jätteduktig att gå men ska vi komma någonstans behövs rullstolen ❤🙂
 Eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat med mina härliga vänner på jobbet.
"Lokalbandet" Blås & Drag värmde upp i lokalen innan de övriga gästerna kom.

 Alltså dom är helt otroliga.
J hade skrivit en låt till mig, jag blev alldeles tårögd och varm ändå in i hjärtat när dom sjöng för mig.
Världens bästa vänner❤

Så fick jag en vacker blombukett också.
Jag har med andra ord haft en fantastisk födelsedag och imorgon kommer hela ligan in med barn och barnbarn och firar mig hemma.
Vi ska grilla och äta lite tårta🙂
Det blir mysigt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar