Summa sidvisningar

lördag 6 oktober 2018

Kalasdag för Felix och mysmorgon med Fabian

 Idag fyller världens bästa Felix hela 21år!
Herregud vad åren rusar iväg!
Jag var 21 när jag fick Elin och 27 år när jag fick Felix.
Sjukt vad fort det går.
Felix var en riktig liten filur när han var liten.
Alltid nåt bus på gång och en riktig retsticka till storasyskonen.
Nåt som fortfarande håller i 😄

Men han är världens bästa lillebror/storebror och morbror❤
Han är alla småbarnens favorit.
Idag kommer han hit och vi ska fira honom lite med bullar och tårta.
 Jag har varit lite rädd för att gå upp i vikt nu när jag inte kan röra mig så mycket och jag låg i ganska bra innan operationen .
Igår när Elin och Alice var hit sa Elin att hon tyckte att jag såg så smal ut.
Gå och väg dig sa hon och det gjorde jag.
Har gått ner ett halvt kilo sen jag kom hem!
Helt otroligt!

Jag är så oerhört tacksam för min nya, hela, lagade kropp❤
Har haft en liten fläck som såsar men nu har den torkat så jag kan tejpa den igen och slippa kompress på.
Gör lite lättare övningar varje dag för att hitta dom inre musklerna.
Det går framåt.
 Igår kväll kom Fabian körandes och sade god natt.
I morse kom han in med en hel bilkö och sade godmorgon🙂❤

 Sen kröp han upp i sängen till mig och smög sig närmare och närmare.

 Älskade lilla buskillen❤
 Robert har åkt till Karlstad på hockey och mormor är här och hjälper till med Fabian.
Sen kommer Fanny och avlöser henne och sover kvar här.
Elin och Alice åker till Rhodos imorgon och blir borta en vecka.
Hade varit helt underbart att få åka iväg och förlänga sommaren lite.
Hon är så värd att ha semester och komma iväg så som hon har jobbat och slitit hela sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar