Summa sidvisningar

torsdag 11 oktober 2018

Gosat, fixat, promenerat och bakat


 Igår var jag ut till Fanny en sväng. Vi fixade lite i hennes salong och gjorde fint i skyltfönstret så att hennes kunder hittar dit.
Man skulle även kunna säga att jag tittade på när hon fixade.
Men det är skönt att komma ut lite från väggarna hemma.
 Tog en härlig promenad bland alla fantastiska färggranna träd.
Gick med stavar idag och det gick mycket lättare.
Fick en rakare mer upprätt hållning när jag gick.

 Vi har hjälpts åt att baka fika till Fabians kalas imorgon.
Vi har bakat bullar och en budapestrulle.
Fabian fyller på söndag men då är vi upptagna med annat så vi firar honom imorgon.

 Jag kan inte sluta att fascineras av min mage.
Den är så fin!
Det läker bra och jag har klarat mig utan smärtstillande sista veckan.
Fortfarande rätt mörbultad men det har bara gått 3 veckor också.
Det är sån skillnad 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar