Summa sidvisningar

måndag 12 augusti 2019

Slut på semestern

 Efter att ha lämnat Fabian på fritids i morse begav jag mig till gymmet.
Började med crosstrainer sen fick musklerna sig en omgång och avslutade med intervaller på löpbandet.

2 timmar senare var kroppen genomarbetad och benen nästan skakade.
Det blev ett skönt pass och en avkoppling för sig själv.

Inskolningen ser ut att gå bra, lite tokigt med maten idag bara och så vill han inte kissa där.

Men det tog det lång tid innan han gjorde på dagis också.
Han höll sig hela dagarna och kissade massor när han kom hem.
 Vi har fått vår första röda tomat på balkongen.
Massor med gröna så det borde bli flera🍅

 Jag tog en promenad på kvällen.
Fick många bra tips på spännande böcker på Facebook så nu har jag börjat på en ny bra bok.
Då kan man gå hur långt och länge som heslt😀🚶‍♀️

 Vackra blommor på stan som lyser upp.



 Jag och Fabian var ut till vårt härliga gäng i Grycksbo.

 Börjar bli jobbigt att bära ungarna nu när dom blir kinkiga och trötta i benen.
Felix på 194 cm och 97 kg är inget man bara lyfter upp och springer iväg med 😂

Fabian tyckte det var roligt när jag var på hans stora syskon 😅

Imorgon börjar jag jobba igen och Fabian ska vara hela dagen på fritids.
Han har Linnea där som han är trygg med sen dagis så det kommer nog att gå bra.

Jag har saknat mitt jobb så det ska bli kul att äntligen få träffa mina vänner där🙂❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar