Summa sidvisningar

torsdag 29 augusti 2019

Fjärilar i magen ×2

 Vilka sommardagar vi haft!
Tog mig en lunchpromenad ner till Runn för att få lite luft.
Hade stått och bakat hela förmiddagen och det var över 28° i min lokal.

Fick tag på en sjukgymnast på habiliteringen till slut.
Jag åkte upp och haffade en bokstavligen. 
Nu återstår bara att se hur lång tid det tar att få intyget till sjukresor, men hon skulle faxa det direkt till sjukresor så det borde gå fort.
 Vi har varit i Grycksbo och busat med alla roliga brorsor och söta tjejer.
Fabians favoriter ❤

 Felix han är alltid på hugget och har koll på Fabian, eller på alla små har han koll faktiskt. 
 Fabian ramlade och vips så är Felix framme och lyfter upp honom🙂❣
 Kollar så han inte slagit sig och är så himla snäll och go.
 Sen är dom stora bröderna/morbröderna ganska bra på att retas med dom små också.
Men jag tror dom gillar de med😅

Igår överraskade vi min moster med att äta ute.
Vi firade att hon fyllt 70 för snart ett år sedan.
Bättre sent än aldrig👍
Det var två av mina kusiner, mamma och mostrar.
Herregud va roligt vi hade😂 
 Vi skrattade så tårarna sprutade.
Dom är så himla roliga och knasiga allihopa!
Det var den roligaste kvällen på länge.

Kan knappt kalla den kväll för vi gick hem redan innan kl 20.
Men det var ju jobb dagen efter för oss "ungdomar" , pensionärer kan ju festa loss när som helst och hur länge som helst 😂

 Idag har jag börjat ta tag i vårt tråkiga sovrum.
 Köpte en huvudgavel som jag sen klädde om med en gardin från Rusta då jag inte ville ha den grå.
Fanns inte i någon annan färg...
 Det kommer att bli bra när det är klart.

Kommer nog att bli nästa vecka för imorgon åker vi till Stockholm. 
Jag ska springa tjejmilen på lördag.
Börjar bli lite fjärilar i magen nu.

Mest för att det ska bli roligt.
Jag tänker inte sikta på att komma Under timmen utan att bara orka springa hela milen.
Har inte kunnat träna som jag önskat den här sommaren på grund av benen.

På måndag är det dags för nästa omgång fjärilar i magen.
Då ska jag nyttja mitt presentkort jag fick när jag fyllde år och göra min första tatuering.

Gruvar mig dock mest för att sitta still än att det ska göra ont😅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar