Summa sidvisningar

onsdag 21 augusti 2024

Skolstart, checkpoints och firande

En och en halv vecka kvar till tjejmilen.
Jag försöker lufsa på 3 gånger i veckan för att få upp flåset i för milen.

Kanske inte låter mycket men har mest bara lufsat kortare sträckor i år och bara milen en gång i sommar.

Men, men, det är ju knappast tiden man är ute efter nu för tiden utan folkfesten och allt roliga runtomkring. 

Man får vara tacksam så länge tantkroppen pallar att springa.

Huvudsaken man ser snabb ut när man står stilla.


Idag var jag och mamma ute på en tur och letade checkpoints igen.
Också ett bra sätt att röra sig på och hitta ställen man aldrig gått på innan.


Sen har vi firat Fanny som blev 29 år igår och Harry och momma som delar födelsedag på söndag.

Vi firade även dom som gjort sina första dagar i skolan.

Det blev lite omställning för Fabian med ny skolbyggnad, nytt klassrum, klasskamrater och fröknar.

Han blev jätteledsen första dagen och jag fick stanna kvar ett par timmar.
Han gav ett okej för mig att lämna när dom skulle gå ut och ha rast.
Sen har det gått bättre för varje dag att lämna honom på skolan.

Min bästa duktiga kille❤️





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar