Summa sidvisningar

fredag 2 augusti 2024

Fabians bästa vecka alla somrar

Vi lämnade ett vackert Rättvik med en sol som var på väg ner när vi åkte hem igår kväll.

Den här veckan är den som Fabian börjar fråga om direkt sommarlovet börjar typ.
Han älskar ju att kolla på bilar och då främst bilköer. 

Så cruisingar med fina bilar och långa köer är ju det bästa som finns för honom.

Hela v.31 är ju en bilfest i Rättvik.
Vi åkte upp med Fabian två dagar på veckan i alla fall så han fick se bilar.











Jublade och tjöt av glädje om han fick en tumme upp eller om nån lastbil tutade åt honom när dom åkte förbi.

Han sprider glädje var han än är någonstans. 
❤️


Ska ni äta i Rättvik så kan jag tipsa om Big Street.
Rejäla portioner, humana priser och bra service.
Ett extra plus till personalen som verkligen pratar med Fabian och ger lite av sin tid.
Betyder så otroligt mycket för både honom och mig.

Han är så otroligt social och "pratar" gärna med allt och alla.
Eftersom han inte kan prata så måste ju nån som kan honom vara med och översätta vad han menar hela tiden.

Men att ge honom lite av sin tid betyder så mycket mer än man kan tro för honom.


Jag försöker få till nån springtur ibland också.
Tjejmilen väntar runt hörnet, rättare sagt den sista augusti. 
Tar jag mig runt är jag nöjd.

Blir lite promenader och cykling också.








Såhär radar man upp sig när man kollar bilar i Rättvik.
Vi började med bad i Siljan och avslutade med att kolla bilar.

Nu känns det som att den här veckan verkligen sätter punkt på sommaren.
Det är liksom den sista grejen man sett fram emot på sommaren.

Men vi har ju några dagar på Orsa camping också innan lovet är slut att se fram emot.



 

2 kommentarer:

  1. Kul att du uppdaterar bloggen oftare 😊! Dina bilder och texter är så härligt levande och det är jättetrevligt att få följa er i både vardag och fest 👌👍! Hls C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va roligt att höra! 😀 Bloggen har krånglat och lusten försvann ett tag. Men nu är jag tillbaka igen och det känns kul att uppdatera igen 😊 // Cathrine

      Radera