Summa sidvisningar

söndag 2 juli 2023

Den här helgen blir svårslagen

I fredags blev det lunch (biltemakörv med mos) och glass till efterrätt som en uppladdning på helgen.
På eftermiddagen lämnade vi över Fabian till Robert för att bege oss på en minisemester i en svit på Grand Hotell.

Som ligger på andra sidan gatan där Robert bor för övrigt.
Vi behövde alltså inte tänka på skjuts eller så utan bara ta en kort promenad över gatan😅

Detta var en del av alla vinster i min korg.
Jag hade även varit och shoppat lite nya klänningar för presentkortet från Falu stadsrum.
Kan säga att vi fick en smärre chock när vi kom in på rummet.
Aldrig nånsin bott såhär stort och fint på ett hotell nån gång.
Och ja, vi rättade till och ställde bordet symmetriskt under lampan i taket och på mitten av mattan...
Vi bjöd upp mamma på rummet och firade med lite bubbel innan vi gick ner på stan för en bit mat på Basta.
Jag tog en alkoholfri drink då jag har en förmåga att bli så dålig dagen efter av för mycket alkohol. 
Maten betalades också med ett av presentkorten.
Proppmätta och belåtna gick vi sen tillbaka till hotellrummet för att bara ta det lugnt.
Som två nöjda, trötta tanter löste vi korsord, drog på oss morgonrockar och tofflor och bara softade hela kvällen.
Sen det bästa av allt.
Hotellfrukost!
Blev lite mer shopping och jag hittade ett par snygga knallröda byxor på Affair. 
Glömde dock ta kort på dom så får visa upp dom sen.
Men hade dom på mig när vi åkte till Dalhalla på kvällen för att se världens roligaste människa Johan Glans.
Åkte dit i sällskap med bästa gänget.
❤️❤️❤️
Det regnade hela kvällen men vad gjorde det.
Vi har skrattat så vi hade ont i både magen och kinderna.
Vilken toppenbra kväll det blev!
Ja den här helgen blir verkligen svårslagen.
Den här sommaren har hittills varit den bästa på många år och då är det fortfarande mycket sommar kvar än.
Älskar att hänga med mina favoriter, stora som små.
❤️
Vi har alltid roligt tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar