Summa sidvisningar

söndag 9 december 2018

4:e året vid gruvans julmarknad

 Då var årets julmarknad avklarad.
Var nog första gången som jag frusit som jag gjorde idag.
Till och med Robert frös så han fick gå in och värma sig ett par gånger.
 Dagen går så fort när man står där.
Vips så är klockan 17 och det är dags att packa ihop sig.
 Sista timmen är dock seg.
Försäljningen gick lite segt idag också, trots många besökare.
Även våra grannar hade sämre försäljnin än vanligt.
Vet inte vad det berodde på
 Det som sålde slut snabbast var mina päronbiskvier🙂

Det blir en tidig kväll ikväll.
Man blir helt slut av att vara ute en hel dag.
Strax efter kl 8 var där i morse för att packa upp våra saker.
Kl 17 stänger marknaden och vi får börja plocka ihop allt igen.

Men det är otroligt roligt att stå där.
Vi har samma plats varje år och har blivit goda vänner med dom som står bredvid oss.
I 4 år har vi varit där nu.
Första året hade jag sån panikångest och jag visste inte hur jag skulle klara av att vara där.

Robert fick då sköta nästan allt medan jag höll mig i bakgrunden.
Nu är det inga problem alls att stå där.

Men är jag så trött att ögonen åker igen hela tiden.
Nog får man väl gå och lägga sig nu eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar