Summa sidvisningar

fredag 21 september 2018

Inte riktigt så pigg som man tror (önskar)

 Idag har musklerna gjort riktigt ont i magen.
Har varit upp och gått runt i lägenheten lite annars har jag mest legat.

Har äntligen faktiskt lyckas sköta magen.
Det mullrar och bubblar i magen hela tiden.

Dess värre höll jag på att tuppa av när jag var där.
Vet inte om det berodde på odören kanske🙄
Blev alldeles yr, kallsvettig och illamående så Robert fick snabbt hjälpa mig tillbaka till sängen.
Det var tur att jag inte var ensam hemma just då.

Blev bättre när jag legat en stund.
 Har blivit bortskämd idag också.
Först av Fanny som kom och färgade mina fransar och bryn och plockade brynen också.
Jag är sämst i världen på att vårda mina ögonbryn.
Nu känner jag mig mycket fräschare, imorgon ska jag få duscha så då blir jag att lukta gott med.

Det kom ett blombud med en alldeles fantastisk bukett blommor till mig.
Mina underbara arbetskamrater hade skickat den❤

Så himla gulligt av dom!

Sen säger jag bara tack gode Gud för smärtstillande tabletter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar