Summa sidvisningar

torsdag 30 augusti 2018

Mot nya mål

 Jag haft små mål hela tiden.
Första målet var att kunna springa igen efter inte ha kunnat springa på flera år.
Det är avkoppling för mig att kunna springa.

Mitt andra mål var att kunna springa 5 km utan att gå.
När jag klarat det var målet att springa 5 km under 30 minuter.
Det klarade jag för några veckor sen bara då jag sprang 5 km på 28 minuter och 54 sekunder.

Målet efter det var att kunna springa en mil utan att gå.
På trötta ben släpade jag mig ut ikväll med målet att ta mig runt Tisken som är drygt 3,5 km.
 När jag sprungit runt Tisken var benen och flåset så lätt att jag fortsatte runt Kålgårn.
Med fortfarande lätta ben sprang jag vidare runt Herrhagen.
Jag tog mitt mål med råge!
Jag sprang till och med hela 11 kilometer på lätta ben och kunde till och med prata samtidigt.

Nästa mål blir milen under en timme men det lär nog dröja innan jag är där.
Men det är mitt nästa mål 😀🏃‍♀️
 Så har vi varit och gjort ultraljud på Fabians njurar idag.
Det var tur att Fanny kunde vara med.
Han får nästan panik och vi fick försöka hålla honom båda två.
Återstår att se om bilderna blev bra.
Hoppas det för Fabians bästa❤

Allra mest hoppas jag såklart att det ser bra ut också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar