Summa sidvisningar

fredag 26 juni 2015

Lekparkshäng och Tapas

Fick sovmorgon i morse. Min första på säkert en månad.
Trots att jag somnade strax efter 21 igår så sov jag ändå till halv åtta i morse.
Vaknade nog mest av att jag var stel i hela kroppen för att jag legat så länge.
Har inte blivit nån träning idag.

Klippte ut tre t-shirtar till Fabian och började sy lite.
Hann klart med en innan vi skulle gå till Nybroparken och leka.
Var en massa andra barn och mammor där idag som vi träffade.
Lyckades baxa ner Fabian i gungan och han tyckte att det var kul när han väl satt där.

Robert var och handlade medan vi lekte i parken.
Han hämtade oss efteråt och vi åkte hem och åt och vilade lite.
Sydde klart dom andra t-shirtarna så när inpå halsmudden.

Vi skulle äta Tapas med Alex och Charlie på kvällen.
Dom hade en del med sig och vi gjorde en del hemma.
Robert lyckades göra världens godaste torskrygg.
Det var så mycket gott på bordet.
För att inte tala om efterrätten Charlie hade bakat.
Nu sitter vi proppmätta i soffan och kollar på film.
Eller dom kollar, jag bloggar och tittar upp ibland....
Ska nog ta en till bit av efterrätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar